Thursday 16 November 2017

Ema 5 Og 34 Tverrhandels System


lett trading. Les utilisateurs travaillent en harmonie en privilgient la diskusjonen som er mulig for å oppnå rhler les opposisjoner, men det er lett å finne ut hva som helst. Enkel handel er en av de mest populære handelene i analysene, Responsible en cas de perte Le FOREX er et march-spill som er fullt utgjørende for å gi deg mulighet til å finansiere viktige forhold. Du kan også se på de fremmedspråklige utviklingene, avantage travers les cls fournies par l Analyse Technique og l Analyze comportementale des acteurs du march. S enregistrer Connexion flux RSS Autotrade Forex Market som aldri før. EMA 5 og 34 Cross Trading System. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----- Denne MQL genereres automatisk av FXFisherman ZeroCode v1 0 2014 30845 DISCLAIMER FXFisherman ZeroCode leveres gratis, og derfor, uten begrensning, uten garanti av noe slag, uttrykk eller underforstått, inkludert uten begrensning garantier for at den er fri for feil, virusfri, i stand til å fungere uavbrutt, salgbar, egnet for et bestemt formål eller ikke-krenkende. I alle tilfeller vil forfatteren ikke være ansvarlig eller ansvarlig for NOEN SÆRLIGE, TILFELDIGE, FØLGENDE , INDIREKTE ELLER ANDRE TAPER forårsaket av bruk av denne programvaren BRUK DEN PÅ DIN EGEN RISIKO -------------------------------- --- VENNLIGST IKKE FJERN DENNE HOVEDEN. Navn EMA 5 og 34 Cross Trading System Forfatter freshfx Link mange 1 Stopp tap 30 Ta fortjeneste 999 Trailing Stop 30 definerer slippe 3 definerer var cnt 0, Isbuying False, IsSelling False, IsClosing False, RealTP 0, RealSL 0 var ma11 0, ma10 0 , ma21 0, ma20 0. Kontroller ugyldige linjer og takeprofit Hvis Bars ma20 IsSelling ma11 ma21 og ma10 0 deretter Hvis Bid-OrderValue cnt, VALOPENPRICE Point TrailingStop så Hvis OrderValue cnt, VALSTOPLOSS 0 så Hvis OrderValue cnt, VALOPENPRICE - Ask Point TrailingStop så Hvis OrderValue cnt, VALSTOPLOSS 0 eller OrderValue cnt, VALSTOPLOSS Spør Point TrailingStop deretter ModifyOrder OrderValue cnt, VALTICKET, OrderValue cnt, VALOPENPRICE, Ask Point TrailingStop, OrderValue cnt, VALTAKEPROFIT, Rød. Hvis det ikke er åpen handel Hvis TotalTrades 0 så RealSL Ask-StopLoss-punkt Hvis TakeProfit 0, så RealTP Ask TakeProfit Point SetOrder OPBUY, Masse, Spør, Slippage, RealSL, RealTP, RED Alert EMA 5 og 34 Cross Trading System Buying. Sjekk for SELL inngangssignal Hvis IsSelling og IsBuying False og IsClosing False så selg hvis StopLoss 0 da RealSL Bid StopLoss Point Hvis TakeProfit 0 deretter RealTP Bid-TakeProfit Point SetOrder OPSELL, masse, bud, slippe, RealSL, RealTP, RED Alert EMA 5 og 34 Cross Trading System Selger. -------------- Kodet av FXFisherman ZeroCode v1 0 2014 30845.EMA 5 og 34 Cross Trading System. Originally Postet av freshfx. Dette er en veldig enkel EA som går lenge på krysset av EMA 5 over EMA 34 og går kort på krysset til EMA 5 under EMA 34 Siden EMA 5 er svært nær den nåværende prisen, vil det få en tendens til å ta lengre siktbevegelser. Jeg har også lagt merke til at EMA 5 krysser av EMA 34 tilnærmer CCI 50-krysset av nulllinjen. Dette er mitt første innlegg av en EA til dette forumet. Jeg har bare testet det for kort tid, så jeg har ingen resultater å publisere. På et annet forum var en enkel WMA Cross EA publisert ved hjelp av de 5 og 20 bevegelige gjennomsnittene som plasserer en grenseordre 20 pips vekk fra krysset for å filtrere whipsaws Hvis bestillingen ikke ble fylt i X antall stenger, kunne den slettes. Brukerdefinerte parametere er også noe som må testes for å bestemme hva er det beste jeg har for øyeblikket satt til følgende i et 30-minutters diagram Masse 1 0 Stop Loss SL 30 Take Pro Passer TP 999 Trailing Stop TS 30. Din tilbakemelding er verdsatt freshfx. Hello det står filen er cropted når jeg prøvde å laste ned hvor kan jeg få jobben one.05-15-2009, 03 34 PM. Join Date May 2009.good job der freshfx, men jeg har problemer med å installere EA, jeg vil sette pris på om du kan sende den i et unzipped format eller send send EA separat takket. Trading System Test 34 EMA Crossover System. Postet 5 år siden 10 35 PM 6 Mars 2012 9 Kommentarer. Hilsing earthlings Jeg, Robopip, har dukket opp fra min pod for å introdusere det neste mekaniske handelssystemet som jeg vil være tilbake til. I tillegg til å gi paulaelli æren av å bli med på vår Best Forex Systems Hall of Fame, ble 34 EMA Crossover System også interessert fordi av sin enkle enkelhet Det benytter 5 EMA og 34 EMA på den daglige tidsrammen for å identifisere mellomtidsutviklinger og det samme settet av eksponentielle glidende gjennomsnitt på 1 timers diagram for å bestemme inngangspunkter. Systemet kan også inkludere RSI Stokastisk og MACD for bekreftelse, men siden den nøyaktige bruken av disse indikatorene ikke var nøyaktig spesifisert, bestemte jeg meg for å forlate disse ut mens mekaniseringen av systemet ble testet for backtesting. Without further ado, her er resten av mine mekaniserte backtesting parametere for paulaelli s 34 EMA Crossover System. Time rammer brukt Daglig diagram for retning, 1 timers diagram for inn - og utgangspunkter. Antall risikoer per handel 1.Look for BUY-signaler bare når 5 EMA har krysset over 34 EMA på det daglige diagrammet. Se etter SELG-signaler bare når 5 EMA har krysset under 34 EMA på det daglige diagrammet. 1 Kjøp når 5EMA krysser over 34 EMA på 1-timers diagrammet. Legg lange bestillinger. 20 pips OVER SLUKKET av crossover-lyset. 2 Selg når 5EMA krysser under 34 EMA på 1-timers diagrammet Plasser korte ordrer 20 pips under luken av crossover-lyset. Det opprinnelige systemet krever å se på tidligere høyder og nedturer i diagrammene. Men jeg har sett hvordan noen mennesker forestiller seg topper og bunner når det er ingen, så jeg de avgjort for å gjøre avgangsvilkårene mindre subjektive.1 Stopp tap Plasser første stoppfall ved høyt for korte handler eller lavt for lange handler på crossover-lyset Legg til et bakstopp med samme størrelse som startstoppet 2 Profittmål Plasseringsresultatmål 150 pips vekk fra oppføringen jeg bestemte meg for å bruke 150 pips fordi det er nær halvparten av parets ukentlige ATR for det siste året Dette stemmer opp med paulaelli s mål om å fange mellomtidsutvikling 3 Nye crossovers Når en ny crossover oppstår i 1 timers tidsramme mens en stilling fortsatt er åpen, gå ut av lysets åpen etter crossover-stearinlys. Men før jeg trekker tilbake til min pod for å begynne å jobbe med dette systemet, la meg minne deg på at disse mekaniserte reglene som jeg kom opp med er bare nær tilnærminger til det aktuelle systemet som paulaelli designet. Vær oppmerksom på at det kan være noen uoverensstemmelser her og der, da jeg prøvde mitt beste å mekanisere noen regler som syntes å være subjektive fra denne ydmyke robots synspunkt. vær sikker på at du holder øye med utgivelsen av backtesting resultatene 14. mars 2012 Det er neste onsdag. Også, jeg vil oppfordre deg til å sende inn innmeldingene til vårt pågående Best Forex Trading System for mars som Forex Ninja nevnt i hans deg Trade, Aid article, hver komplett innsending tilsvarer 1 donasjon til vår veldedighet i måneden, som er World Vision. På toppen av det, hvis systemet setter kronen, vil du kunne bli med i Hall of Fame og donere 10 til din valgte veldedighet, for å ikke være en søt avtale. Hva venter du på? Send inn innleggene nå. Bc 34 brukes av Raghee Horner, den berømte Queen of BabyPips. Årsaken til å bruke 34 og 5 er fordi de er magiske Fibonacci-tall. I den virkelige verden vil strategien bli programmert da Robopip løper så gjennom en serie med hundrevis av innstillinger. For eksempel kan man prøve en lang EMA på 30, 31, 32, 34 eller 35. Dette er 5 alternativer. Man kan da prøve en kort EMA på 2, 3, 4, 5, 6 eller 7 Dette er 6 alternativer. En vil kanskje eks periment med en fortjeneste på 100, 115, 130 og 145 Det er 4 alternativer. En liten matte med det tilgjengelige antallet alternativer får deg.5 alternativer 6 alternativer 4 alternativer 120 mulige kombinasjoner. Alle 120 mulige kombinasjoner vil automatisk løpe gjennom tilbake - testing programvare for å se hvilke som gir mest profitt med minst kontoen trekke ned. Dette er prosessen med strategioptimalisering calibration. julianht17 fordi 34 er et fibbonacci nummer. Veldig enkelt og veldig objektivt. Min type system. Kanskje jeg kan få det opp litt å legge til fibreprojeksjoner med det. Det ser ut som et enkelt og brukervennlig system, jeg liker det. Det skal være høyt, lavt eller nært 5 EMA og 30 EMA. Jeg er enig med flertallet av punktene i denne artikkelen og det er flott uten tvil Virkelig et flott innlegg Jeg liker det veldig mye Her finner jeg alt i detaljer Jeg håper jeg vil se denne typen innlegg igjen i bloggen Takk.

No comments:

Post a Comment